Igor Bezinović se v zbirki dvanajstih petminutnih vinjet podpisuje kot avtor koncepta in sorežiser treh, serija pa predstavlja hvalnico ruralnemu življenju na Hrvaškem. Pripovedovalci in lokalni prebivalci v komaj razumljivih dialektih bistroumno in duhovito podajajo absurde podeželjskega vsakdana.
Blato govori o rivalstvu med mestecema Blato in Vela luka na Korčuli; Bol o istoimenskem mestu na Braču, ki v imaginarni reinterpretaciji postane opustelo mesto (kvazi)umetnikov; Gornja Stubica o tem, kako moderni moški korespondirajo s preteklostjo; Lokve o kraju, ki ga je leta 1952 deloma poplavilo akumulacijsko jezero; Momjan o istrskem mestecu, "znanem po vinu, olivah, avtomobilizmu in antifašizmu"; Prezid o zadnjem mestecu v Gorskem kotarju v bližini Delnic, "kjer je nadmorska višina večja od števila prebivalcev"; Tounj o mestu v bližini Ogulina, ki ga finančno določa velik kamnolom; Susak o kvarnerskem otočku, ki ga je zaradi opustitve vinogradništva v preteklosti zapustilo veliko staroselcev; Štrigova o kraju ob meji s Slovenijo, ki ga je po legendi v srednjem veku zavoljo oholih ljudi požrla zemlja; Šušnjevica o napol opusteli vasi na romunski meji; Vrboska o obmorskem mestecu, ki se razglaša za "princeso Jadrana"; Z?dala o skoraj izpraznjeni panonski vasi na madžarski meji.
"Film Razglednice je niz nenavadnih kratkih avdiovizualnih portretov malih hrvaških mest, katerih prebivalci govorijo svojska krajevna narečja in jezike, skupine filmskih ustvarjalcev, ki jih je podžigalo ekscentrično in nekonvencionalno domoljubje." (Igor Bezinović)